©
До кінця літа вже продано близько 11 тисяч квитків на нове залізничне сполучення з Варшави до хорватського міста Рієка. Про це повідомили у міністерстві інфраструктури Польщі, зазначивши, що інтерес до маршруту перевершив усі очікування. Найбільшим попитом користувалися місця у спальних вагонах і вагонах-купе — їх розкупили одразу після старту продажів. Згодом активно купували й сидячі місця, вартістю від 193 злотих (приблизно 1 850 грн). Це також гарна фінансова альтернатива автобусним поїздкам, які дорожчі та вимагають кількох пересадок. Маршрут, який отримав назву Adriatic Express, пролягає через чотири країни — Чехію, Австрію, Словенію та Хорватію, — долаючи понад 1240 кілометрів. Це одне з найдовших залізничних сполучень у Європі. Потяг курсує чотири рази на тиждень і залишатиметься в розкладі до кінця серпня: останній рейс з Варшави вирушить 28 серпня, зворотний — 29 серпня з Рієки. Відкриття напрямку було ініційоване на прохання пасажирів. Згідно з оцінками компанії PKP Intercity, у разі завершення ремонтів на ділянках у Польщі, Словенії та Хорватії, час у дорозі може скоротитися на три години. Щодо можливого запуску зимових маршрутів до Австрії та Італії, міністр зазначив, що наразі попит на такі поїзди невеликий. Однак напрямки переглядаються з урахуванням інтересів пасажирів і економічної доцільності.
PKP Intercity — найбільший польський залізничний перевізник, який з'єднує великі міста Польщі та популярні туристичні напрямки в Європі. Торік компанія перевезла 78,5 млн пасажирів, що на 15% більше, ніж у 2023 році.
Підтримати видання або поширення саме цієї cтатті (вказати): номер корпоративної картки VISA 4874 24 25 0032 3434
New Poland–Croatia Train, the Adriatic Express, Becomes a Surprise Summer Hit
Nearly 11,000 tickets have already been sold for the new rail service connecting Warsaw to the Croatian coastal city of Rijeka, according to Poland’s Ministry of Infrastructure. Officials report that interest in the route has exceeded all expectations. Sleeping compartments and couchette cars were in highest demand, selling out almost immediately after ticket sales launched. Standard seating—priced from 193 złoty (approx. £38 or €45)—was also quickly snapped up, offering a cost-effective alternative to bus travel, which tends to be more expensive and often requires multiple transfers. The route, named Adriatic Express, passes through four countries—Czechia, Austria, Slovenia, and Croatia—covering over 1,240 kilometres. It is now one of the longest rail connections available in Europe. The train runs four times a week and will remain in service until the end of August. The final departure from Warsaw is scheduled for 28 August, with the return leg from Rijeka on 29 August. The launch of this service was initiated in response to passenger demand. According to PKP Intercity, if ongoing rail works in Poland, Slovenia, and Croatia are completed, travel time could be reduced by up to three hours. As for the possibility of launching winter routes to Austria and Italy, the Minister noted that current demand for such services remains low. However, all potential routes are being assessed based on passenger interest and economic viability.
PKP Intercity is Poland’s largest railway operator, connecting major cities across the country and offering international routes to top European destinations. In 2024, the company transported 78.5 million passengers—up 15% compared to 2023.
494