© https://www.gopili.co.uk
У 2026 році в Європі з’явиться ще один потужний транскордонний залізничний маршрут: Чеські залізниці (ČD), Deutsche Bahn (DB) та Данські державні залізниці (DSB) оголосили про запуск нового сполучення між Прагою і Копенгагеном, що проходитиме через Берлін, Дрезден, Гамбург і Оденсе. Це стане першим прямим рейсом між столицями Чехії та Данії за останні 10 років. Рішення було ухвалене на тлі зростання пасажиропотоків між Центральною та Північною Європою. За даними DB, лише на напрямку Берлін–Гамбург щороку перевозиться понад 8 мільйонів пасажирів, і ця цифра стабільно зростає. У Чехії між Прагою та Усті-над-Лабем щоденно курсує понад 80 рейсів, що свідчить про високу мобільність населення. Нове залізничне з'єднання є частиною ініціативи Євросоюзу з покращення трансєвропейських транспортних коридорів (TEN-T), яка спрямована на інтеграцію національних систем і розвиток екологічних видів транспорту. Згідно з планом перевізників, поїзди вирушатимуть з Праги тричі на день — о 6:30, 10:30 та додатково о 16:30 влітку. Передбачено і сезонне нічне сполучення. Подорож між Прагою та Копенгагеном триватиме приблизно 11 годин, але після завершення будівництва Фемарн-Бельтського тунелю (одного з найбільших інфраструктурних проєктів Європи) цей час планують скоротити. Потяги зупинятимуться у ключових транспортних вузлах: Дрездені, Усті-над-Лабем, Гамбурзі та Оденсе. Продаж квитків розпочнеться за пів року до запуску рейсу.
Підтримати видання або поширення саме цієї cтатті (вказати): номер корпоративної картки VISA 4874 24 25 0032 3434
New Prague–Copenhagen Rail Route: Europe Erases Borders on the Tracks
In 2026, Europe will welcome another major cross-border rail link. Czech Railways (ČD), Deutsche Bahn (DB), and Danish State Railways (DSB) have announced the launch of a new direct connection between Prague and Copenhagen via Berlin, Dresden, Hamburg, and Odense. This will be the first direct service between the Czech and Danish capitals in a decade. The decision comes in response to increasing passenger flows between Central and Northern Europe. According to DB, the Berlin–Hamburg route alone serves over 8 million passengers annually, and that number continues to grow. In the Czech Republic, more than 80 trains operate daily between Prague and Ústí nad Labem, reflecting the high mobility of the population. This new railway connection is part of the European Union’s Trans-European Transport Network (TEN-T) initiative, which aims to integrate national systems and promote environmentally sustainable transport. According to plans from the railway operators, trains will depart from Prague three times a day — at 6:30 AM, 10:30 AM, and an additional 4:30 PM service during the summer. A seasonal overnight route is also being considered. The journey between Prague and Copenhagen will take around 11 hours, but this time is expected to decrease once the Fehmarn Belt Tunnel — one of Europe’s largest infrastructure projects — is completed. Trains will stop at major transport hubs including Dresden, Ústí nad Labem, Hamburg, and Odense. Ticket sales are expected to open six months before the service officially begins.
@iamexpat.de
©
182