Мистецтво без кордонів показує Кійоші Ямамото у музеї Едварда Мунка

17.04.2025

В Осло відкрилася нова виставка «You Are What You Is» норвезько-японсько-бразильського художника Кійоші Ямамото, яка триватиме до 3 серпня 2025 року у музеї Е. Мунка. Відомий своїм сміливим поєднанням текстилю, кольору та перформансу, Ямамото пропонує глядачеві зануритися у простір, де мистецтво стає не лише об'єктом споглядання, а й інструментом діалогу, гри та самоусвідомлення. Центром експозиції стала масштабна текстильна інсталяція, що реагує на рух і світло, а також спеціально розроблені елементи для взаємодії з дітьми та дорослими – від амфітеатру до органічних меблів. Роботи Ямамото розміщені не лише у виставковій залі на 10-му поверсі, а й у публічних просторах музею, виходячи за традиційні межі експозиції. Колористика виставки натхненна творчістю Едварда Мунка, а пігменти для текстилю розведені водою з фіорду, що омиває музей. Проєкт, натхнений особистою історією художника  та його мультикультурним походженням, досліджує теми ідентичності, приналежності та меж між індивідом і суспільством. «Я — людина постійного руху, що не вкладається в жодні рамки», — говорить Ямамото. Його виставка — це заклик до відкритості, гнучкості та переосмислення самого поняття мистецтва як досвіду, доступного кожному.

Art Without Borders: Kiyoshi Yamamoto’s Immersive Exhibition Opens at MUNCH in Oslo

A bold new exhibition by artist Kiyoshi Yamamoto, You Are What You Is, is now open at the MUNCH museum in Oslo, where it will run until 3 August 2025. Renowned for his daring blend of textiles, colour and performance, Yamamoto invites visitors into an interactive space where art becomes a platform for dialogue, play, and self-reflection rather than a passive viewing experience. At the heart of the exhibition is a monumental textile installation that responds to movement and light, accompanied by specially designed interactive elements for both children and adults—from a custom amphitheatre to organic furniture structures. Yamamoto’s works extend beyond the gallery on the 10th floor, spilling into the museum’s public spaces and breaking down conventional boundaries of display. The exhibition’s vivid colour palette draws inspiration from Edvard Munch’s Tree of Knowledge series, with pigments diluted using water from the Oslo fjord just outside the museum. Inspired by Yamamoto’s personal history and multicultural background, the project explores themes of identity, belonging and the often-blurred lines between the individual and society. “I’m a person in constant motion—uncontained by category or convention,” the artist explains. His work is a call for openness, adaptability, and a rethinking of art as a lived, accessible experience for everyone.

386